View Single Post
Old 30-06-2006, 01:00
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Wat ik daarnaast nog erg onwaarschijnlijk acht zijn de 2e RaceAlliance, de 2e Team Modena Aston (óf die 2e Aston doet mee, óf de Cirtek 550, maar niet allebei). De 2e SRT lijkt me ook stug, ze zijn nog rijders aan het zoeken voor de 1e dus die 2e ook nog? Verder is het nu inderdaad wat realistischer ja. Hoewel Ice Pol me dan weer niet eens zo onwaarschijnlijk lijkt, dat zijn toch wel vaste Spa-gangers.
Race Alliance heeft voor dit weekend maar 1 wagen, maar tegen de 24 uren hebben ze nog even tijd voor nog piloten te zoeken dus we zien wel. Ik zal Robert bij de 1ste zetten en voorlopg die 2de weglaten. 2de SRT, mmm das mijn gissingske natuurlijk als je die piloten bekijkt. Maar op 1ste moeten ze toch piloten genoeg hebben? Jeroen, David, Sebastiaan.. en-of Lebon Cayrolle, Soave... Team Modena is ook wat koffiedik. Maar omdat ze nu toch echt onafankelijk zijn kan toch wel zijn dat RAR-cirtek met de F550 komt met bv vann en smith. en dan ja moet team modena zelf maar zien of ze tweede wagen kunnen bemannen. zal het dan nog even bij 1 voor modena houden. ivm Ice pol... terugzetten dus?
Reply With Quote