View Single Post
Old 30-06-2006, 14:17
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dirtdevil

Natuurlijk voor de teams en piloten niet zo aantrekkelijk, maar voor de sponsors die een reclameboodschap willen overbrengen denk ik niet dat het zoveel uitmaakt of er nu oude vrouwkes, klein kinderen of jij en ik komen kijken. Zolang het maar werkt .... en de belastingaftrek voordelig blijft
Bah, niet 100% mee eens. Als je doelt op kids, en je kent de kalender dan ga je 1 jaar op voorhand praten met Joepie, Play Station, Dreamland, Lego, Matchbox, enz.. en niet met Bingoal, Infini Champagne, Hörmann garagepoorten. Wat hebben die sponsors nu aan kinderen?

Als je +60 jarige hebt dan kies je als sponsors: Wit Paard, Toerisme Blankenberge, Zoo Antwerpen, Douwe Egberts, Weight Watchers en Tupperware.

Breng 200.000 kinderen (TUSSEN 10 en 16 jaar) per jaar naar het circuit en je zal zien dat de livery's van de wagens snel zullen veranderen.

Aan het concept van de kids is niets mis, maar de hoofdbrok moet de sport blijven en niet de randanimatie. Laat de kids in het voorprogramma per school een zelfgetrapte gokart inzetten waar ze alle scholen het tegen elkaar opnemen. Geef ze stunts zodat volle tribunes waaaawww roepen, spandoeke, vlaggetjes. Zelfde doelgroep, anders bekeken.

Met kinderen naar circuit te brengen investeer je in de toekomst, op zich een zeer goed idee. Als de kids dan niet naar de koers kijken maar op het springkasteel zitten dan zullen ze als ze 18 zijn naar pretparken gaan ipv naar Zolder voor de koers. Zolder is een ontmoetingsplaats voor autosportliefhebbers, geen pretpark.

Een optreden als publiekstrekker, 100% akkoord (zoals tijdens de 24H).
Gratis inkom: heb ik mijn eigen mening over.

50.000 gratis kinderen? No problemo, maar kunnen we het dan aub 3 jaar zo houden en niet elk jaar het geweer van schouder veranderen.

Misschien zit Winnie De Poe wel in de Viper naast Koen volgend jaar ter promotie van zijn nieuwe stripverhaal

Last edited by Chauffeur; 30-06-2006 at 14:26.
Reply With Quote