View Single Post
Old 03-07-2006, 18:37
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Quote:
Originally Posted by Nonkel Vroem
Inderdaad, en de verbazing was er !!!Mijn mannen (1-2e ASO- BSO)hebben de dag van hun leven gehad. (ook de dames !!!!) Tegen het einde van de dag waren ze wild enthousiast over deze dag. Als laatste verrassing had ik nog 35tal posters van de wagen die op de terugweg werden verloot. Van de collega's te horen was het een hevige strijd om eentje in bezit te krijgen....

Ons team heeft aan deze dag zeker supporters over gehouden die we terug zullen zien in Zolder (24h zelfs al)!!!!
En het verhaaltje is rondgegaan als een lopend vuurtje op school.....

Dus mits enige creatieve touch en inzet (!!hebben heel wat voorbereiding gehad) denk ik wel dat dit iets kan worden...
(hoewel ik denk basisscholen??? iets te jong...)

en voor de studenten van dit project; je hebt het toch maar gedaan !!!Proficiat.
Same here. Ik ben donderdag met onze 2de jaars uit Ninove geweest en heel wat leerlingen hebben de dag van hun leven gehad wisten ze mij achteraf te vertellen. Ik heb mijn leerlingen uit de Mechanica-afdelingen apart genomen omdat zij graag verderwillen in de richting Automechanica en zij zijn nu wel overtuigd dat ze hierin verder willen. Zo mochten ze plaatsnemen in de Red Bull porsche en vragen stellen aan een aantal piloten...en nog wat extra's.

En de meisjes? Hun dag kon echt niet meer stuk na hun ontmoetingen met de Wauters-broers!

Op vrijdag waren mijn leerkrachten ook al laaiend enthousiast en zouden zelfs heel graag volgend jaar willen terugkeren. Ook kreeg ik van verschillende leerlingen de vraag wanneer de 24 uren van Zolder doorgaan, omdat ze graag nog eens de Belcar willen terugzien. Zolder heeft dus heel wat van mijn leerlingen kunnen overtuigen wat het bezoeken van autoraces betreft.

Ikzelf heb er trouwens ook van genoten...niks was leuker dan zoveel blije gezichten te zien.

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote