Quote:
Originally Posted by Dethor
Die dag waren mij enkele zaken opgevallen....zoals eerder vermeld denken enkele leraars toch dat ze op dat moment in Bobejaanland of Walibi zitten en laten ze de kinderen vrij rondlopen (zonder enige vorm van toezicht)....waardoor ik op verschillende momenten kinderen vanalles in de pitlane zag 'droppen', natuurlijk tot grote ergernis van verschillende mecaniciens en teamchefs. Maar er waren natuurlijk ook leraars die hun verantwoordelijkheid namen en de hele tijd een oog in het zeil hielden....of zoals Belle en haar gevolg.....die de weg blokkeerden voor mij als dorstige sportcommissaris door opstoppingen te veroorzaken in de niet al te brede gang van de race controle
|
Die gang is dan ook redelijk smal hé.
Ik heb steeds mijn leerlingen bijgehouden omdat ik mij goed bewust ben van de 'gevaren' in de paddock. Ik heb meermaals gezegd dat ze moesten opletten voor quads, motoren, wagens die passeerden en ze hebben er dan ook aandacht aan geschonken.
Voor mij was het echt wel een werkendagje en was dan ook pompaf op het einde van de dag.