De Z4 ziet er gewoonweg strak uit. Een streling voor het oog...............
Helaas had ik dat bij de 997 RSR niet, leek wel of die auto in elkaar geflanst was. Vooral rondom de wielkasten en de aansluiting op de rest van de kas. Naden en kieren om het zo maar te zeggen. Wat blijkt (gelukkig), hij is nog niet af
Quote:
Olaf Manthey: "Het grote verschil met de 996 zit in de carrosserie. De auto genereert meer neerwaartse druk. De aërodynamica is verbeterd, zowel voor als achter. Dat heeft natuurlijk te maken met de nieuwe carrosserie en met de onderdelen voor de uitbouw die nog ontwikkeld worden."
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=11994
|
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 05-07-2006 at 22:21.
|