Tijd om ook weer eens iets van mijn werk te tonen. De eerste week vakantie zit er al bijna op en ik had gelukkig ook wat tijd om te werken aan mijn derde en laatste Celica.
Hoewel, heb daarnet op ebay de ontbrekende officiële Sainz-celica ST 185 (die met de rode bollen) en nog twee transkits voor de Celica ST 205 aangekocht (ESSO en MARLBORO-livery, maar die laatste ga ik andere decals gebruiken: die van Theunissen in zijn laatste rally)
Anyway, deze van Kankkunen gaat stap voor stap vooruit. Maar ik moest me wel beperken tot enkel het decalleren. Op de foto's ga je zien dat er zelfs nog een paar (oa op de achtervleugel) ontbreken. Die volgen straks.
De remschijven zijn ook klaar. Ik heb vooraan voor twee andere gezorgd (de onderste twee)
De body met decals: (de deurklinken moeten nog zwart worden)
Een detail met PE-materiaal:
Hier moet ik nog wat retoucheren aan de panellines zie ik. Opvallend dat dit pas te zien is op zo'n detailfoto's. In werkelijkheid valt dit niet op (net als die twee onregelmatigheden in de lak

)
Meer PE-materiaal volgt (REJI) zoals gordelonderdelen, sluitringen en andere...
Morgen waarschijnlijk het chassis. Ik heb alvast beslist dat ik deze wagen niet in de night stage versie ga maken.
Grtzzz