Quote:
Originally Posted by Mark
Op zich een leuk bericht maar er gaan toch enkele alarmbellen af  Laat ik voorop stellen dat de BRL V6 serie een leuke klasse is geworden om naar te kijken.
In het bewuste bericht zijn heel wat veronderstellingen te lezen. Loopt Maessen niet een beetje te hard vooruit? Zo te zien is er belangstelling, niet meer en niet minder. De wagens technisch exact hetzelde houden? Gaat het Nationaal Kampioenschap Toerisme aka BTCS dan volgend jaar sprintjes houden? Er zal toch wel iets gesleuteld moeten worden aan die wagens om ze 90 minuten te laten rijden, laat staan 12 uur.
Het verleden heeft meerdere malen bewezen dat de uitspraken van Maessen met een korreltje zout moeten worden genomen. Wat is de uitkomst van de samenwerking met NASCAR? Nooit meer iets van gehoord. De diverse ovals in Noord-Limburg en Duitsland? De bouw van een BMW fabriek in Venray?
Indien er iets van BRL wagens in een ander jasje richting BTCS gaan ben ik benieuwd hoe de PRC groep omgaat met de huidige Silhouettes. Of komt deze klasse onder de huidige silhouettes te staan? Want zo slecht is die Silhouette klasse dit jaar niet in de BTCS.
|
Dat van de NASCAR wordt aangewerkt die zouden naar nederland komen. Naart schijnt kent idereeen daar Harry Maessen weten alemaal zijn adres van buiten . Ik dacht dat dat iets voor volgend jaar in Venray zou zijn. En van de BTCS daar zouden ze op die BRL's andere caroserie op zetten.