Het lijkt wel of we hier te maken hebben met een brokkenmaker van het formaat Verstappen als ik e.e.a. zo lees

Die kerel heeft menig platte prijs op zijn naam staan waar menig overhypt F1-coureurtje van kan dromen.
F3000 kampioen, CART-kampioen en Indy 500 winnaar als rookie als ik het goed heb..........plus nog wat GP's op zijn naam in wagens die in die jaargang niet tot de beste van het veld behoorden.
Wat het ontslag en / of vertrek betreft? Er zijn wel wat scenario's te bedenken. Of McLaren/Dennis dat allemaal bepaald? Zou DaimlerChrysler niet aan de touwtjes te trekken?
Montoya verkoopt wel voor DaimlerChrysler de nodige Dodge-automobielen in de States, die link met Mercedes Benz en F1 is toch iets minder aanwezig. De beste man heeft nog steeds een bekende naam in de States. Daar kunnen ze helden nog waarderen. Hoe meer tijd JPM krijgt om zich voor te bereiden, des te beter de (marketing)resultaten in 2007.
Een andere denkpiste:
JPM zijn focus ligt vanaf nu op NASCAR. Moet je iemand nog in een F1 wagen zetten als het heilige vuur tijdelijk weg is? Anderzijds loopt die nog steeds rond in de keuken met de geheime recepten. Al die designers die van werkgever hebben gewisseld in de afgelopen jaren werden per direct uit de fabriek gezet. Die gasten genoten een paar maanden van "gardening leave". Daarnaast heeft een wellicht niet gemotiveerde coureur een negatieve uitstraling na de rest van het team.