View Single Post
Old 14-07-2006, 21:46
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Heren, waarom moeilijk doen.

Als alle niet KACB-RACB wedstrijden - piraten wedstrijden zijn, waar je nota bene een nationale licentie voor nodig hebt. Als alle niet VAS wedstrijden, waar je een provenciale licentie voor nodig hebt ook piratenwedstrijden zijn, dan snap ik niet goed waarom er niet ALLEEN piratenwedstrijden gehouden worden.

Waarom wil iedereen op de kalender?
Wat als je deelneemt aan een piratenwedstrijd? Wat kunnen ze doen? OK, je licentie afnemen. (Ben wel eens benieuwd welke goede advocaat ze daarvoor gaan meebrengen)
Maar als je enkel aan piratenwedstrijden deelneemt, dan gooi je die kaart die je elke wedstrijd dient te tonen (want blijkbaar veranderen de nummers in je portfeuille en hebben ze bij de RACB slechte printers) toch gewoon over de haag.

Wat mij betreft is het mijn laatste jaar als piloot in België. Er zijn andere landen genoeg waar je wel welkom bent en waar je als klant ontvangen wordt. Per slot van rekening doe je veel geld op, en als ik dat dan toch wil doen dan doe ik dit liever in een aangename sfeer.

Als we aan de RACB - Zolder - Francorchamps boom willen schudden dan mag ik het in België sowieso al vergeten als piloot. Ze zullen wel iets vinden om je niet toe te laten aan de start of geven je zwart tijdens de wedstrijd.

Jullie halen dit soort zaken aan van de RACB maar deze week vorige stoot meegemaakt met organisator RACE:

Transporama krijgt geen accreditatie voor Spa 24H omdat we niet kunnen aantonen dat we iets publiceren. Ook na herhaaldelijk verzoek (5 mails en fax) kregen we geen antwoord ( was wel in het NL )
Tot overmaat van ramp kennen ze het BMR boek niet eens terwijl ze er zelf instaan als adverteerder. Ik vraag me af wat je dan wel moet aantonen om daar binnen te mogen? Geen probleem - niet binnen is geen verslag van de 24H, al hadden we jullie dat graag cado gedaan.

Komt wel in orde mannen, bij de volgende raad van bestuurswissel, in 2045 zal alles veranderen
Reply With Quote