View Single Post
Old 14-07-2006, 22:25
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Transporama krijgt geen accreditatie voor Spa 24H omdat we niet kunnen aantonen dat we iets publiceren. Ook na herhaaldelijk verzoek (5 mails en fax) kregen we geen antwoord ( was wel in het NL )
Tot overmaat van ramp kennen ze het BMR boek niet eens terwijl ze er zelf instaan als adverteerder. Ik vraag me af wat je dan wel moet aantonen om daar binnen te mogen? Geen probleem - niet binnen is geen verslag van de 24H, al hadden we jullie dat graag cado gedaan.

Komt wel in orde mannen, bij de volgende raad van bestuurswissel, in 2045 zal alles veranderen
Beste chauffeur, je verhaal KLOPT !
DAT is nu éénmaal het probleem van de RACB. Je moet (zogezegd) bewijzen dat je een artikel schrijft enkel en alleen over die 24 Uren en dan nog in een tijdsbestek van maximum twee maanden na de wedstrijd. Enerzijds Ok, maar er is een keerzijde!

Ikzelf ben begonnen als journalist bij Keesing Auto Magazine in 1978 en heb sindsdien altijd een accreditatie gehad in Francorchamps. Na 20 jaar trouwe dienst, geldt je bij de journalisten bond als erelid en heb je je sporen (= perskaart ) verdient . Sinds verleden jaar ben ik er echter uitgegooid daar ik inderdaad geen artikel kon voorleggen. De verantwoordelijke is echter iemand die destijds, samen met mij, zijn leerschool volgde bij Keesing Automagzine. Tot daar, kan ik, met spijt en onbegrip, volgen. Maar dat je daarna mannen met dikke sigaren, dames met korte rokken , met kind en/of hond (!) door de pitstraat ziet wandelen en ze twee jaar geleden zelfs tegenkwam -zonder fotoapparaat weliswaar- op de fotografenplaats aan de binnenkant van de Source en dat daar dan nog af en toe een hangertje met een perskaart aan bengelt, dat gaat mij te ver en trekt alles in het belachelijke. Proficiat aan de RACB en bedankt !
Reply With Quote