View Single Post
  #14  
Old 15-07-2006, 00:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Bramzel
Beperk hem dan in een andere manier zodat de rondetijden iets naar beneden gaan, maar niet op zo'n manier. Weer lekker bezig ACO...
Welke?

Kleinere vleugels? Smallere banden? Luchttoevoer knijpen? Hoger gewicht?

Kleinere tank lijkt mijn inziens nog de meeste gezonde oplossing om de wagens onderling (visueel) gelijk te houden. Zometeen heb je een benzine LMP1 van 750 KG een diesel LMP1 van 1500 kg Ga je wijzigingen doorvoeren die wellicht aanpassingen vragen aan het chassis of de motor dan heb je weer mot met de fabrikant(en).

Le Mans 2006 heeft aangetoond dat: Diesel + Budget + Crew van 200 man het recept zijn van een overwinning op Le Mans. Wie kan dat spelletje volgen? Alleen Peugeot..........voor de rest zijn er nog geen signalen van andere fabrikanten over een eventuele deelname.

Zonder wijzigingen heeft het weinig nut om met een benzine LMP1 aan de start te komen in 2007. De ACO heeft graag een en goed gevuld LMP1 veld. Dat wellicht jankerd Pescarolo op de achtergrond een rolletje speelt is een frans detail

Met deze maatregel kan het huidige materieel, zowel diesel als benzine, tegen geringe meerkosten met elkaar blijven racen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote