Infeite zit het probleem niet zozeer bij het nieuwe (fia gt) reglement dat ze toepassen in Belcar. Het zit hem meer bij de twee C5-R's...
GLPK en SRT hun wagen's zijn zo véél sneller geworden als de snelsten van vorig jaar dat men hierdoor met een probleem zit. En dat probleem oplossen door middel van dé snelsten (srt & glpk) trager te maken met de hulp van kleindere restrictoren vind ik ook niet zo'n goed idee, ballastgewicht daarentegen wel. Maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar het 'tragere' peleton of alvast de 'subtoppers' vd Belcar (marcos, viper, stealth, Porsche GT2-R's etc) een ietwat soupeldere regels te voorzien...
Zelfs als winnen ze er met die nieuwe regels zo'n 2a3sec. op Zolder en 4a6 sec. op Spa... dan geraken ze toch nog niet bij de tijden van de C5-R's dus zullen SRT en GLPK er toch ook niet om klagen...
DIt alles wel beetje off the pic van Lausitz...
Maar komt toch wel weer eens boven door als je ziet, amper 1K's...
|