View Single Post
Old 20-07-2006, 13:10
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Uw "RR" spreekt.

Ik heb de indruk dat er iets raars aan de hand is met het oranje. In de eerste foto's ziet het er zeer goed uit qua kleur. Maar eens de decals erop gezet geweest is, is het donkerder geworden - zelfs een ietwat roodachtige tint gekregen. Zodanig zelfs dat er een kleurverschil merkbaar is tussen het oranje van de Gulf logo's en de oranje stripings, en dat is wat jammer. Zeker gezien het erg mooie spuitwerk (we zijn niet anders gewoon, je beheerst dit thema immers perfect). Wat ik me zit af te vragen is of het compounden/waxen de oorzaak hiervan kan zijn...?

Ook denk ik dat de oranje striping op de neus, ietske te laag eindigt net voor het voorwiel. Het zou ongeveer op dezelfde hoogte moeten uitkomen als waar de zijstriping, achter het voorwiel, begint - tenminste volgens de foto die ik heb. Die is echter van een gerestaureerd exemplaar, dus het zou kunnen dat de uitlijning correct is. Originele foto's zouden dit moeten bevestigen of ontkennen (zou ik eens moeten opzoeken). Net zoals het Gulf logo dat op de neus hangt. Op de foto die ik heb en op die, die je in het begin gepost hebt, is dat enkel het witte vlak met Gulf lettering op, dus zonder de oranje 'roundel' met blauw/wit biesje. Maar opnieuw, misschien dat het op de N°20 wel zo was.

Einde verhaal "RR".

Zoals gezegd, weer een mooi staaltje schilderwerk dat hier geleverd is.

Last edited by Guido; 20-07-2006 at 13:17.
Reply With Quote