Quote:
Originally Posted by Mario
Wij blijven voorlopig bij de goede oude kabel...
Ik vertik het voorlopig om Telenets spelletje mee te spelen nadat ze o.a. Arte en France 3 van de kabel hebben gehaald. Onnozele zenders als MTV, Kanaal Z of Jimtv blijven er daarentegen wel op staan.
Aangezien wij nauwelijks of niet naar tv kijken en zolang ze er niet nog meer zenders afhalen, houden we het bij kabel. Waarschijnlijk zijn wij vastgeroeste in onze gewoontes en te bekrompen om mee te gaan met de vooruitgang.
|
Same thing bij ons. Nog altijd de goeie oude kabel (enkele decennia geleden nog de goeie oude antennemast van 21 meter naast de ouderlijke woning...). We zijn ook nog niet van plan om snel over te schakelen. Zit eigenlijk te wachten tot VDSL ingeburgerd is, want blijkbaar gaat via de Belgacom ADSL verbinding je internet capaciteit danig naar beneden. Als er door de rest van het gezin TV gekeken wordt naar een zoveelste programma dat me absoluut niet kan bekoren, wil ik wel niet op een slakkegangetje over het internet moeten.
Heel die digibox/ADSL toestanden van het moment zijn maar overgangstechnologiëen, lijkt mij. Wij wachten wel tot er geen doosjes meer nodig zijn. Ik herinner me nog de tijd dat de eerste kabelaansluitingen er waren. Toen moest je ook een bakske in huis halen (toen nog met een grote draaiknop). Heb sedertdien genoeg van bakskes naast de TV. Er staan er al genoeg (VHS, DVD, PS and what have you).
Geduld is een mooie deugd.