Quote:
Originally Posted by yannick88
En die Kurt Van Kampenhout is de verantwoordelijke technische controleur van de BTCS
Mvg
|
Kurt Van Campenhout heeft met de BTCS niks te maken! Hij is de Technische Directeur van de RACB Sport en heeft in die mate evenveel rechtstreeks met Belcar te maken als met BTCS : NIKS dus
Hij heeft de taak om de technische commissie te leiden voor de diverse nationale kampioenschappen in samenspraak met de organisatoren, evenzo circuit als rally bvb... Ter info: ook in de BTCS kreeg de betrokken persoon al heel wat tegenwind van bepaalde teams/piloten.
Wat de andere disciplines van onze nationale autosport betreft kan ik mij niet uitspreken, ik ben er immers niet in thuis en onvoldoende geïnformeerd. Ik keur ook niet alles goed wat er in Brussel gebeurt, maar vooroordelen uiten terwijl ik niet geïnformeerd ben, neen sorry, daar waag ik me niet aan. Dat gezegde van die stuurlui en die wal, weet je wel...

Je vindt ze heden ten dage op elke hoek van de straat, in alle vormen en formaten, in alle leeftijden...