View Single Post
Old 21-07-2006, 20:23
scoobyfreak's Avatar
scoobyfreak scoobyfreak is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke
Voila, vandaag es binnen gesprongen bij de Domino achter het Bastos-rood en primer. Zodat we zo vlug mogelijk verder kunnen met de wagen... want er wachten er nog 3...

Ik heb alles gekocht voor de Focus van Tsjoen te maken (toch wel duur als je kit, decals, verf, extra bumpers en extra velgen+banden+vering voor asfalt erbij koopt hoor...)

Verder kocht ik ook de decals van Snijers in Ypres 2003 voor de Impreza WRC die ik hier nog heb liggen. Scoobyfreak, je zei dat je die ook nog wou maken, je zal moeten zeer vlug zijn hoor want ik heb het voorlaatste setje decals mee van die wagen... En op de site van Renaissance staan ze ook al uitverkocht...

Verder kocht ik ook op Ebay een (wat anders ) 206 WRC, een grijze van 2000...

Kheb et dus weer volledig te pakken Congé is zo al goed ingevuld... tot dat hij weer zal gedaan zijn en ik bijna geen tijd meer zal hebben om verder te doen Maar we gaan ervoor
Ben vandaag ook naar domino geweest en ook de focus van tsjoen gekocht en nog ne celica voor de wagen van melissa debackere te maaken, en bedankt dat je het zegd van de decals van snijers, moet toch nog terug gaan achter zwarte verf, ga ze dan mee brengen.
Reply With Quote