View Single Post
Old 25-07-2006, 19:30
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Belle
Het zou me sterk verbazen indien ze niet zouden rijden. Hier zijn veel te veel kostbare punten voor het kampioenschap om te rapen. Maar Zakspeed heeft ook wel z'n prijskaartje...en daarbij, de meeste toppiloten hebben al een zitje.
Zakspeed een prijskaartje? 35.000€ voor een 24u weekendje in dergelijke wagen lijkt me niet echt "duur" voor een top GT1...

Blijft natuurlijk dat de Saleen niet als de meest betrouwbare wagen te "verkopen" valt aan piloten, zeker niet over 24u... (ookal heeft Zakspeed één van de betrouwbaarste Saleens)

Quote:
Race Alliance verving gisteren zijn GT2 Porsche 996 nog door een Düller BMW M3 GTR, maar als het van Kurt van Campenhoudt van de RACB afhangt, komt deze als toerwagen gehomologeerde M3 niet aan de start.
pitstop.tv

En deze keer heeft v Campenhoudt eens groot gelijk wat mij betreft! En ik heb voor alle duidelijk heid niks tegen BMW / Duller of wat dan ook, maar regels zijn regels, voor iedereen!

Ik lees ook net in de previeuw op pitstop.tv dat Hemroulle het duo Penders/Lamot gaat vervoegen, zonder twijfel een man die de wagen ook steeds gaat heel houden en zo de Prospeed naar voor zal loodsen in de klasse. Wel raar dat Bart Couwbergs het Pro Speed team niet vervoegd!

Ondertussen zijn we al kort genaderd en worden de weersvoorspellingen dus betrouwbaarder...
> woensdag - donderdag - vrijdag
> zaterdag - zondag

De pole zal dus zonder twijfel op donderdag avond gedraad worden, zodat kwali3 een maat voor niks zal zijn in de regen... terwijl de race zelf dus droog zou gaan zijn.

Last edited by Mr.Dallara; 25-07-2006 at 20:25.
Reply With Quote