Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Peter - ik heb die tekst vertaald.
Blanca (van WSR) heeft me in de persruimte verteld dat hij ok is én dat ik dat MOEST in de tekst zetten zonder dat er een aangepaste franse/engelse tekst ging komen...
Op dat ogenblik was de Franse tekst al gepubliceerd én ook de Engelse al....
That's the story - Toen alles bijna vertaald was heeft men mij dit nog rap verteld......
Over de taalfouten. Ik geef graag ruiterlijk toe dat er een paar in staan....Waarvoor mijn excuses.
Ik zal aandachtiger zijn morgen!
|
Aha, Manu Eraly is JPMontoya. Wist ik niet. Aangename kennismaking.
Wat de info over de fysieke toestand van Soucek betreft, daarmee wordt andermaal het amateurisme onderstreept van de mensen van RPM. Wie zich baseert op het Franse en Engelse communiqué, gaat ervan uit dat de rijder vermoedelijk zijn pols heeft gebroken. Vergeef me, JPMontoya, maar ik kreeg vanmiddag voor het eerst een Nederlandstalige versie van een WSR-communiqué en het was 2 tegen 1. Twee die het hadden over mogelijk een gebroken pols en één die meldt dat de rijder medisch OK is. Een flater van RPM ... om 21u00 was het op renault-sport.com nog altijd niet aangepast.
Voorts blijkt dat correcte artikels, communiqué's, ... schrijven echt wel een vak is. Gelukkig maar.