View Single Post
Old 30-07-2006, 18:15
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Heyhey, hier ben ik weer...

Tijd dus voor een update. Zoals ik beloofd had, zou ik veel foto's maken. Hierbij dus het verslag van de werkzaamheden op verplaatsing. Ik ga enkele keren moeten posten, want ik zie dat er zo'n 22 foto's in moeten...

Het verslag:

Vooraleer te primen, heb ik alle onderdelen de nodige schuurbeurten gegeven. Het motordeksel bvb had nood aan wat werk daar de sleuven niet overal netjes open waren. Nu dus wel:

Vooraleer ik dan overging tot de eerste primerlaag, moest ik enkele onderdelen vastmaken. Kwestie van geen lijmresten of kleurverschillen te krijgen. De grootste problemen waren natuurlijk het niet te goed passen. Zo moest ik van de voorbumper wat stukjes afsnijden en schuren (bij het rechthoekige stuk dat uitsteekt tegen de voorzijde). Met behulp van wat referentiefoto's kon ik zien hoe het moest. De bumpers sluiten wel niet perfect, maar ik ben er redelijk tevreden mee.

(Voor alle duidelijkheid: aan de boog boven het wiel zie je precies een soort spleet of gat, maar dat is gezichtsbedrog hoor, in werkelijkheid is er een inspringing; zoals aan de zijkant van de wagen)

Ook de motorkap sluit langs geen kanten. Aangezien er echter een prachtige motor in zit, besloot ik al gauw om hem met de kap open te bouwen. Dus dit pasprobleem viel daardoor weg...

Reply With Quote