Quote:
Originally Posted by Mark
Toch wel een aparte race. "Privateer Nordauto" die met een overjarig model winnen van BMW en Seat. Ook geen nipte afstand...............maar met overmacht.
|
De Alfa's hebben voor dit weekend 10 kg van hun minimale gewicht af mogen doen. Helaas moesten ze bij N.Technology/Alfa weer teamorders toepassen.
De Chevy's waren dit weekend nergens.
Quote:
Wat betreft de Privateers, Coronel en Sharp die heel wat fabrieksjongens te kijk zetten. Relatief gezien mag Coronel de snelste Seatcoureur worden genoemd dit weekend.
|
Race 1 was wat saai, echter race 2 was leuk. Vanmiddag hoorde ik op SBS Coronel nog zeggen dat hij volledig voor het privateers kampioenschap gaat (opdracht van de bazen bij SEAT Sport) en zich niet bemoeit met de fabriekscoureurs. In Race 2 heeft hij zich niet aan die afspraak gehouden.

Sharp doet het erg goed als nieuwkomer in toerwagens. Hij zet ervaren coureurs als Rangoni, D'Aste en Corhals volledig in de schaduw.
Quote:
Racen in Mexico heeft zo zijn voordelen, het tijdstip van de uitzending is perfekt. Ook nadelen, het openen van de deur bij de crash van Huff duurde wel erg lang. In al die tijd heb ik geen "extraction-team" gezien.
|
Avondraces zijn inderdaad niet verkeerd.
Quote:
Tja dan alweer eens het keer het commentaar van J. van der Ploeg. Dat gaat per uitzendig achteruit. In race 2 zijn ze al rondenlang aan het zwaaien met een gele vlag, Jeroentje merkt het op in de laatste ronde van de race 
|
Jaren geleden bij NASCAR vond ik hem wel aan te horen. Samen met die andere Nederlander vormde hij een goed duo.