View Single Post
Old 31-07-2006, 22:17
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Ik ben endurancepiloot hè, op 40min 14 plaatsen goedmaken dat vind ik snel...
Van Tom VDP kan je idd. zeggen dat oefening kunst baart... maar dan is de prestatie van Franky Boulat nog van 'n hoger niveau 2.43 tov 2.45 met banden die het beste gehad hadden op't einde reed vdp 2.48-2.49 . Kris Wauters met 2.40laag was ook knap hoor constant en als 2e igestapt . In
nieuwe tov einde stint banden zat meer dan 1 seconde verschil . Timing vind je op pdf. ronde per ronde op www.mstworld.com .
Hi

Ook ik heb met verbazing naar Marc staan kijken. Ik stond bij Le Source en telde...eerste 15e, daarna 8e ofzo...en daarna 5e ofzo. Die ging dus echt als een kanon. Het zegt iets over Marc, maar ook iets over de rest. Frank ken ik verder niet...dus zeg ik ook niets over z'n prestatie

Kris vond ik een beetje tegenvallen. Ik weet niet of zijn co-piloot echt supertraag was. Kris heeft natuurlijk wel al Maserati ervaring. Hij was de enige Belg die dit jaar voor de 2e keer meedeed.

Maar al bij al een leuke race, die helaas minder leuk eindigde met dat ongeluk voor de F1 - paddock. Was een harde klapper, maar zag er erger uit dan het was...de Maserati is wel compleet afgeschreven...
Reply With Quote