View Single Post
Old 01-08-2006, 13:50
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by gwyllion
De PTG BMW die nu in ALMS rijdt, rijdt trouwens in een speciale klasse door IMSA uitgevonden: GT2S.
De wagan van PTG die je op mijn foto ziet en waar ik over sprak is niet die dat nu in ALMS rijd hé... die dat nu rijd ja die zit in GT2S maar die PTG M3 van 2000 tot +/- 2002 rijd wel degelijk samen met de M3's van BMW Motorsport en al die andere Porsches in klasse GT2!

oké Dries DS, die Duller BMW is niet echt dezelfde als PTG BMW's en ivm:
Quote:
Heeft dus niks te maken met een GTR. Of de 'echte' GTR al dan niet een GT is: ik waag me aan geen uitspraak.
Je hebt een BMW M3 GTR (PTG model 2001/2, BMW Motorsport en Schitzer BMW Motorsport met normalieter V8 4000cc) en BMW M3 met GTR Kit en zelf geprepareerde motor (zoals duller V6 3.2L, GS V8 5000cc, Beliën,... )

Die Duller is dus niet een 100% echte GTR oké dat is een punt, maar een wagen met zo'n potentieel vind ik dat tochwel een GT mag genoemd worden hoor! Begrijp echt niet wat sommigen daarop hebben als je de M3 een GT noemt... en ik spreek niet van die BMW touring wagens of zeg maar sedan (chassis van bv 320i SEDAN) met een M3 motor erin.. dat is een echte Touring. Zelfde met GS BMW V8 GTR, jullie zullen hem misschien touring noemen maar ik krijg dat daar echt niet van gezegd hoor... een touring die Porsche 996 GT3-RS en RSR's voorbij gaat...

Nuja ieder zen mening over dit maar even gezegd wat ik ervan vond

Quote:
Originally Posted by Rasse
Het gaat over de inspraak van KVK tegen de FIA ..
Men excuses Rasse maar ik vrees dat je dan de verkeerde thread titel hebt gekozen...
Reply With Quote