View Single Post
Old 01-08-2006, 23:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Dries DS
En die kerel heeft het dus deze keer bij het rechte eind.!

De Düller BMW is gewoon een kas van een M3 met een ander (carbon)bodywork. Heeft dus niks te maken met een GTR. Of de 'echte' GTR al dan niet een GT is: ik waag me aan geen uitspraak. Maar de wagen die hier door Race (Jet) Alliance werd gepresenteerd voor een FIA GT (lees wel: GT) wedstrijd, voldoet 0.0% aan de voorschriften van FIA GT. Als de FIA deze wagen toelaat, dan schrijf ik (bij wijze van spreken) volgend jaar een Renault Clio in. Die kunnen ze dan ook niet weigeren, want er bestaat een GT versie van (V6).

Heren, en dames : GT is GT, Touring is Touring, al is er hier in België enige twijfel. Met dank aan diegenen die de onderhandelingen al op nationaal gebied afgewimpeld hebben. Bye Bye en Zwaai Zwaai naar ene glazen toren, die zich echt niet op Brussels of Waals grondgebied bevindt... Als je tot vier keer toe weigert mee te werken aan wat de liefhebbers van autosport vragen, dan moet je maar één ding doen: het heft in handen pakken en het lef hebben om de snijdende kant in eigen boezem te planten...
ik waag me aan geen uitspraak Wat kom je dan doen op dit forum? In het tweede gedeelte van je post trap je weer tegen bepaalde instanties en personen aan zonder naam en paard te noemen. Vind ik eigenlijk best een laffe actie. Beetje vent durft voor zijn mening uit te komen.

Wat betreft je vergelijking met een Clio / Clio (GT) V6? Die gaat mank, die heb ik nog nooit terugzien in een GT-klasse van een (inter)nationaal GT-kampioenschap.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote