Quote:
Originally Posted by Bramzel
Beetje jammer dit, je bent daar Media, geen VIP of God of zo. Dat ze daar water hadden was al aardig wat, dat heb ik vele malen minder gezien. Verder was het internet gratis, wat ook al zeer goed was. Verwacht je nou ook nog dat ze jou gaan voeden alsof je de koning bent? Je praat alsof je groot onrecht is aangedaan, terwijl de mediafaciliteiten in Spa gewoon goed voor elkaar waren. Dat je te beroerd bent om zelf even voor eten te gaan zorgen zoals iedereen dat doet is jouw probleem, niet die van de RACB/RACE.
|
Ik geef je geen ongelijk. Maar denk eens al die perslui weg... Doe alsof ze niet bestaan. Wat is een race als de FIA GT dan nog waard? Niks, want het is immers via de media dat er nog wat gratis reclame verspreid wordt. In de meeste gevallen wordt de media WEL in de watten gelegd. Ik denk dan in de eerste plaats aan dat etentje van Total op donderdag.
Ik kan u eerlijk zeggen dat ik, samen met heel wat andere journalisten, eten ben gaan kopen. Ik voel me dus zeker niet té goed of wat dan ook. Maar wij proberen te werken en elke keer je weggaat uit de perszaal mis je misschien wel één of ander belangrijk feit uit de koers. Daarnaast volgen wij ook nog andere kampioenschappen (F1, GP2, Porsche Supercup, etc...) dus begrijp je dat hoe langer je wegblijft van je PC, hoe meer je je werk opschuift en hoe drukker het uiteindelijk wordt. Ik wil jou Bramzel, dan ook uitnodigen om ons eens te vergezellen tijdens een druk raceweekend. Dat je artikels voor ons schrijft kan ik niet van je vragen, want anders wordt het werk nog meer verdeeld en krijgen we dus een geheel andere situatie. Gewoon kijken.
Iemand zei hier ook wat over het feit dat er in Spa en Zolder gratis internet is. Dat klopt inderdaad en daarover hoor je me ook niet klagen, want ik had het weekend voordien nog e.e.a. betaald in de Lausitz. Nu, zo duur als op Le Mans was het gelukkig niet