View Single Post
Old 02-08-2006, 21:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

We hebben weer eens wat bagger en onzin gezien, uiteraard op racexpress.nl Waar anders

Hun verslag over de F1 in Duitsland is er weer eentje waar je in elke zin wel iets tegenkomt waarbij de tenen lichtjes krommen

Alles uit dit artikel:
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4079

Quote:
De warmte deed de strategieën goed, vooral voor titelstrijder Michael Schumacher
Titelstrijder? Warmte goed voor de strategie? Ach, het zal wel kloppen

Quote:
hoewel de start rustig verliep, hadden Ralf Schumacher en Coulthard na een aantal bochten een touché, waarbij Coulthard van de grond kwam.
Welke de 2de, de 3de of de 4de? Een bocht heeft toch een naam. Over van de grond komen zal ik maar geen opmerking maken

Quote:
Yamamoto heeft de meeste pech: de bedoeling was om met het nieuwe Super Aguri chassis vanuit de pitstraat te starten, maar hij is nooit weggekomen.
Hij heeft toch een zeer langzaam rondje gereden............

Quote:
Dus mis het aankomende raceweekend niet!
Hoe kan een mens nou een weekend missen als hij in leven is?

Ach, ik ben wellicht wat kritisch en kan ik desondanks begrip opbrengen voor de goede intenties van de schrijfster van dit stukje. Het is puur gelul in dat stukje. Een echt wedstrijdverslag is het niet. Eentje in het kader van: "Bedankt voor de moeite, graag de volgende kandidaat".

Iets wat we doen met het volgende artikel op die site:
Quote:
F1: Albers rijdt geweldige race in Hockenheim, maar is gediskwalificeerd

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4082
Zijn dergelijke prestaties al goed voor een artikel? Stijf achteraan eindigen.........en dan een geweldige race rijden. Ach, ik zal wel wat gemist hebben. Albers, Midland zijn niet meer dan veldvulling. Dat zijn gewoon de feiten.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.