View Single Post
  #7  
Old 08-08-2006, 23:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Maar is daar wel geld voor, om heel de wereld af te reizen?
Mwoah, logistieke kosten kunnen best meevallen. Kwestie van de juiste persoon/bedrijf op de juiste plaats. Om het ff cru te zeggen, gewoon een bende Poolse vrachtwagenchauffeurs inhuren, Cypriotisch schip of een Afrikaanse vliegmaatschappij inhuren

Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. De lokale organisatoren kunnen blijven werken zoals ze nu te werk gaan. Je krijgt een overkoepelende organisatie die met haar kampioenschap een aantrekkelijke aanvulling kan zijn voor de lokale 24 uurs races. De lokale 24 uurs races kunnen pronken met de status "WK" en rekenen op de inschrijvingsgelden van een extra klasse.

Focus dient dan te liggen op de lichte GT wagens (GT3 bijvoorbeeld) en de Toerismewagens (Denk aan de Duller M3).

Zie het instant-succes van de 24 uur van Dubhai bijvoorbeeld. Vol veld, iedereen tevreden.......in 2007 gaan ze het weer het organiseren. Als er geld bij moest zouden ze het niet doen De eerste copy-cat zien we al terug in Bahrain.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote