Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Maar is daar wel geld voor, om heel de wereld af te reizen?
|
Mwoah, logistieke kosten kunnen best meevallen. Kwestie van de juiste persoon/bedrijf op de juiste plaats. Om het ff cru te zeggen, gewoon een bende Poolse vrachtwagenchauffeurs inhuren, Cypriotisch schip of een Afrikaanse vliegmaatschappij inhuren
Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. De lokale organisatoren kunnen blijven werken zoals ze nu te werk gaan. Je krijgt een overkoepelende organisatie die met haar kampioenschap een aantrekkelijke aanvulling kan zijn voor de lokale 24 uurs races. De lokale 24 uurs races kunnen pronken met de status "WK" en rekenen op de inschrijvingsgelden van een extra klasse.
Focus dient dan te liggen op de lichte GT wagens (GT3 bijvoorbeeld) en de Toerismewagens (Denk aan de Duller M3).
Zie het instant-succes van de 24 uur van Dubhai bijvoorbeeld. Vol veld, iedereen tevreden.......in 2007 gaan ze het weer het organiseren. Als er geld bij moest zouden ze het niet doen

De eerste copy-cat zien we al terug in Bahrain.