View Single Post
Old 09-08-2006, 10:49
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Volgens mij kost dat teveel voor een team. Verplaatsingskosten moet je meerekenen. Welke sponsor uit de Belcar zou dit willen als het niet op tv komt of als hij zijn klanten niet kan uitnodigen wegens te ver (de meeste sponsors zijn Belgisch dus niet echt aantrekkelijk op een internationale markt).
Onjuist!!! In Dubai zit de verplaatsingskost in het inschrijvingsgeld. Zolder - Francorchamps - Silverstone - Nurnburgring, zin toch niet zo ver? Welke sponsor komt er op TV? Komt het op TV? Als zelfs al de 24H Francorchamps niet op TV komt? Hoeveel sponsors uit de Belcar hebben echt rendement uit hun sponsoring? Dan kan je je 50.000 euro beter in shirtsponsoring van het voetbal steken of wielrennen steken, dan kom je nog wekelijks op TV. Klanten uitnodigen kan voor de Belgische teams tijdens de race op ZOlder of Francorchamps

Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey
Voor de 24 uur moet een auto gereviseerd worden, als elke race een 24 uurs race is, zal dat een zeer kostelijk plaatje worden. Een RS-motor moet na 30 uur gereviseerd worden maw ook na elke race...
Even interne keuken. Een GT3 kost, alles in, met revisie na de wedstrijd tussen de 50.000 en 70.000 euro per wedstrijd. De piloten betalen elk hun deel van de koek. Ik zie het probleem niet. Ik denk eerder dat de teams de mogelijkheid gaan hebben selectiever te zijn omdat de wachtlijst van piloten die willen rijden aanzienlijker zal zijn dan nu het geval voor de huidige kampioenschappen. Durf jij je sponsors uitnodigen als er 1000 toeschouwers - of 3000 kinderen? Geef mij dan maar een vol huis, ook al kost het dan iets meer.
Reply With Quote