View Single Post
Old 14-08-2006, 17:07
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

Persbericht: Vervisch en Kizz-Me

Persbericht van Frédéric Vervisch ivm Kizz-Me.

Quote:
Terwijl ik me in Zweden aan het voorbereiden was op de voorlaatste manche van de NEC Formule Renault 2.0, werd in België e.e.a. rond energiedrankenproducent Kizz-Me bekend. Omdat ik in Anderstorp wedstrijden moest rijden kon ik hierop nog niet reageren en dat wil ik dan bij wijze van dit persbericht doen.

Kizz-Me was vorig jaar mijn ‘sponsor’ in de World Series by Renault 3.5. Het was Kizz-Me die het idee had om een volledig seizoen in dat kampioenschap te betalen. Jammer genoeg was ik de eerste piloot die bedrogen werd door Kizz-Me. Nadien volgden Freddy Loix en nu recentelijk ook François Duval en het rally-team Kronos met Sebastien Loeb. Als ik geweten had in welke mate Kizz-Me verder zou doen met die praktijken, zou ik beide piloten en het team ingelicht hebben.

Toen ik na vier wedstrijden in de Formule Renault 3.5 moest stoppen omdat er niet betaald werd door Kizz-Me, werd in België verteld dat ik de sponsoring van Kizz-Me verloor omdat mijn resultaten een beetje tegenvallend waren geweest. Ik wil daarop wel zeggen dat ik uit een ondermaats Frans F3-kampioenschap kwam en de stap richting Formule Renault 3.5 een hele grote was. Mijn resultaten waren zeker niet tegevallend voor een rookie in het kampioenschap. Het is ook volledig fout te beweren dat Kizz-Me me als sponsor verliet. Ze betaalden het vooropgestelde bedrag niet.

Gezien de omstandigheden lijkt het me dan ook correct dit recht te zetten.

Getekend,

Frédéric Vervisch