View Single Post
Old 14-08-2006, 20:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by bluelite
Voor alle duidelijkheid: Frédéric wist tot op heden niet dat Loix, Duval en Kronos bedrogen werden door Kizz-Me en het kwam daarom ook niet bij hem op om daarover met de media te spreken..

Nou, met zo'n gemakkelijke verklaring komt die Vervisch er niet vanaf. Dat is me net iets te makkelijk hoor. Kijk, Vervisch is dus ''bedrogen" door investerings-vehikel Kizz-Me. Jammer, spijtige zaak.

Enkele maanden later ziet hij dat enkele collega's mooi weer maken met Kizz-Me. Hij had op zijn minst met zijn ervaringen in besloten kring het e.e.a. aan de bewuste coureurs kunnen vertellen. Iets in de trant van: "Kijk, dit is mij overkomen blabblabla........" Wat de desbetreffende toehoorders daarmee dan hadden gedaan was dan voor hun eigen rekening geweest. Dan had hij in ieder geval wel aan zijn "morele verplichtingen" gedaan.

Valt me wel op hoe slecht soms de "credit-check" is van sponsors door coureurs / teams / managers.

Wat betreft de sneer naar Baert. Persoonlijk vind ik dat niet gepast, maar ja forums zijn het wilde westen Peter krijgt 1 kans om op jou opmerkingen te reageren. De rest regelen jullie maar via de mail of in de perskamer. Blijf jullie verzanden in oeverloos gelul over persberichten en persoonlijke aantijgingen? Geen probleem, slotje op de thread en richting de trashcan ermee

Dus behalve het ene gerichte schot van Peter Baert op Bluelite gaat het in deze thread over Kizz-me, Vervisch en de zoveelste autosport-sponsor die niet te vertrouwen is

Alvast bedeankt voor de medewerking.

m.vr.gr.
Billy the Kid
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 14-08-2006 at 21:15.