View Single Post
Old 15-08-2006, 17:30
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Dries, jij kent blijkbaar de betalingsmodaliteiten van Kizz-Me aan Kronos en First Motorsport (van Willy Collignon, om alle mogelijke verwarring met andere teams te vermijden, ik zal er de naam van die andere teameigenaar niet bij vermelden om te vermijden dat dat team gelinkt wordt aan dit verhaal ...).

Ik heb begrepen dat de eerste schijf is betaald en dat de termijn voor het betalen van de tweede schijf recent is verstreken. Vandaar de reactie van de teams. Dus pas nu omdat Kizz-Me pas recent in gebreke is gebleken. Dus pas nu, ondanks alle geruchten.

Die gedupeerde teams of rijders dan brandmerken als naïevelingen, lijkt me dan ook overdreven. Of even naïef dan als mensen die een groots project aankondigen, waarvan zowat iedereen weet dat er niks van zal komen.

Dit is op jouw site te lezen Peter:

In het begin van het seizoen kwam Kizz-Me met een eerste schijf over de brug, maar daarbij is het gebleven. Bij First staat er naar verluidt nog zowat 700.000 euro open. Bij Kronos willen ze geen cijfers kwijt.

Ik stelde me dus enkel de vraag: Wie laat er nu 700.000 open staan, en dan spreken we nog niet over de openstaande rekeningen bij Kronos. Als je een onbekende firma voor zulke bedragen laat openstaan, dan ben je 200% naiëf, ongeacht wie je bent of hoe je heet.

Ja Peter, grote projecten vallen of staan mede door toedoen van de pers. Als je niet de nodige aandacht krijgt (dewelke we niet zagen op Pitstop.tv) wordt de kans op slagen een pak minder. Ik ben gestrand op 70.000 euro, 70% van het totaal te vinden budget, niet slecht op 14 dagen. Tijdens de Belcarrace in Duitsland vroeg Jo Jamers om mee te rijden tijdens 24H Spa. In het naar huis rijden aan sponsors gevraagd om budget over te zetten van het Corvette project naar 24H Spa en 24H Zolder met een andere wagen. Alles in kannen en kruiken tijdens de terugweg vanuit Duitsland.

Wat me opviel tijdens de uitzending van Pitstop TV de week na de 24H. Genen second over de Belgische teams die het mooie weer maakten in G3. Liever de buitenlanders in beeld brengen waar niemand iets aan heeft dan de Belgische bedrijven in de verf te zetten die centen stoppen in de Belgische autosport. Ik ga geen oude koeien uit de gracht halen, ik ken je probleem, maar zelf kan je een hoop projecten steunen als je dat wil, maar dat doe je bewust niet.
Gefrustreerd, jaloers, ik weet het niet, maar het ruikt er op zijn minst naar.
Ik was gewoon blij mijn jongensdroom in vervulling te zien gaan, 1 van de ongeveer 160 piloten zijn tijdens zo een race geeft op zich al een fantastisch gevoel.

Het feit dat je de bal weer persoonlijk terugspeelde zegt weer veel.

En nu mooi aan Mark vragen of je mag antwoorden hé.

Last edited by Chauffeur; 15-08-2006 at 17:45.