Quote:
Originally Posted by bluelite
Frédéric en zijn entourage hebben bewust nooit iets gezegd over het voorval, omdat Frédéric herhaaldelijk als "veldvulling" werd afgestempeld (ook op dit forum) en in sommige gevallen zelfs belachelijk gemaakt werd. In zo'n geval kan je als piloot niet verwachten dat ze je gaan geloven en dus komt je ook niet met zo'n verhaal op de proppen. De mensen geloven immers de onzin die ze zelf schrijven en het is nu eenmaal makkelijker om een piloot af te breken, dan een piloot te steunen. Als een piloot goed presteert, dan is iedereen er als de kippen bij om vol lof over die piloot te spreken. In dit geval behaalde Vervisch geen podiumplaatsen of punten in de WSR, dus is hij volgens velen een slecht piloot.
De stempel "veldvuller" is niet dat waar Frédéric naartoe werkt. Frédéric vraagt niet dat jullie allemaal compassie hebben met hem, maar laat het afbreken op zijn minst achterwege. En niet enkel bij Frédéric. Bij alle piloten überhaupt.
|
Sorry dat ik het zeg, maar Vervisch is toch gewoon veldvulling. Of snap ik het opeens niet meer? Daarmee zeg ik nog niet dat het een slechte piloot is. Kijk gewoon naar de resultaten, hij zit altijd in de verkeerde helft van het veld.
Ook dit jaar in het NEC FRenault 2000. Prachtige 10de plek in het klassement of toch niet? Hij staat, op Gwendolyn Hertzberger, het laagste van de coureurs die aan alle wedstrijden hebben deelgenomen. Er zijn coureurs die met minder wedstrijden meer punten pakken
Feiten en geen gelul
http://www.renault-sport.de/index.php?id=253
Coureurs buiten de top vijf van een junior-kampioenschap die een volledig seizoen rijden missen de "cut" om het zo maar eens te zeggen. Let wel, ik spreek dan wel over kwalitatief goede kampioenschappen. Zelfs ik kan in de top 5 eindigen van het Turks F3 kampioenschap