Heren, met heen en weer geschiet komen we nergens!
Ik denk dat de moeite die Peter Baert doet voor de autosport zeer duidelijk is. Hij verdient het nodige respect. Het is moeilijk om voor iedereen goed te doen. Hij verduidelijkt hier de ongekende omstandigheden waarin alles moet verlopen. Hij moet dit niet aan onze neus hangen, maar wil het wel even verduidelijken. Alleen maar respect me dunkt!
Langs de andere kant is Dries een man die vele projecten in gang steekt en ook in vele zaken slaagt. Het is toch positief dat men ondernemend is, en logisch dat men niet in alles slaagt. Dat neemt de uitdaging van éénder welk project weg. Als je op voorhand weet dat een uitdaging/project lukt, is er niks meer aan, maar je moet er in geloven en ervoor gaan tot het niet lukt! Een zeer mooie gedachte!
Het gaat hier over Kizz me ... wel in deze zaak vind ik dat er al heel wat informatie vrijgegeven is, die interne keuken is. Dat moet niemand doen maar het gebeurt toch. Het belangrijkste hierin om te onthouden is dat dit bedrijf niet te vertrouwen is en dat je dus heel goed moet uitkijken wanneer je er mee in contact komt. Als het algemene beeld van dit bedrijf negatief is en goed verspreid is via de media, dan duurt het daar niet lang meer. Wij weten ook niet alles en dat hoeft niet. Pas ermee op als je in contact komt met Kizz me! Check alles, lijkt me voorlopig voldoende ...
Tot hier mijn gedacht, liever zo dan heen en weer te schieten en uiteindelijk een dubbel verlies te creëren ipv een win win!
Groeten,
Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport
Last edited by Maarten; 15-08-2006 at 21:20.
|