View Single Post
Old 16-08-2006, 17:07
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Lees het dan eerst eens goed alvorens weer wild in het rond te schieten. Wie heeft het nu over een preek krijgen?
Terugkrabbelen over Spa? Je moet echt eens goed lezen hoor!!! Als ik iets niet weet dan vraag ik het gewoon. Ik zag nergens beelden dus ik vroeg het even aan iemand die het wel wist.
Daar hebben we het al over gehad. Wat mij betreft liever 100 kleine klanten dan 1 grote. Als Sara Lee en Euphony vorig jaar niet in de bres waren gesprongen was er dit jaar al geen Pitstop TV meer. Accent doet dit nu, maar wat als Philip stopt? Vele kleintjes maken ook één groot hoor Peter. In de bres springen? Is een persbericht plaatsen dan zo een grote moeite voor U? Ze moet wel inhoudelijke waarde hebben, daar ben ik het over eens.

Wat betreft de deal, wij hebben 4 maanden spotje besteld bij Speed Action. Als ik spotjes wil bestellen bij VTM dan ken ik mijn weg. Wij hebben trouwens de offerte liggen om spotjes voor-tijdens en na Pitstop TV te draaien.
Goed voor de commerce, maar als team heb je daar geen bal aan. Volgens mij bepaal jij nog altijd wie je in beeld brengt, en niet de mensen van VTM.
Voor spotjes naar de VTM - om in beeld te komen op Pitstop TV bij wie?