View Single Post
Old 16-08-2006, 23:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mark
Eindelijk iemand die dit probleem op tafel legt. Welke gevolgen gaat het TV-beleid van RACE / RACB hebben op de hoeveelheid Belgsiche deelnemers in 2007 aan deze wedstrijd?
Ik had eigenlijk gehoopt dat we met deze vraag verder gingen. Want dat blijf ik toch een triest punt vinden met het oog op de komende jaren. Jammer dat het weer uitloopt op persoonlijk wapen-gekletter.

Als ik door de schimpscheuten heen lees dan kan ik niet anders concluderen dat RACE ter eer en meerdere glorie van zichzelf een wel zeer merkwaardig beleid heeft gevoerd. Die wel, die niet............en uiteindelijk bijna bij niemand iets. Niet alleen de Belgsiche teams hebben schade ondervonden, ook de internationale teams.

We zien dus dat enkele tv-stations / producenten wel belangstelling hadden, echter bleek de vraagprijs ietwat absurd te zijn of verbonden met rare voorwaarden. Gevolg? Een verlies-verlies situatie. RACE harkt minder geld binnen dan verwacht, de sport ziet een van haar mooiste race van het scherm verdwijnen.

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
maar ik weet ondertussen wel dat je een forum niet mag onderschatten. Niet overschatten, maar zeker niet onderschatten. Het Wilde Westen, nietwaar Mark?
Wilde westen? Het blijft internet We zijn toch allemaal vogelvrij verklaard op het medium internet. Het gaat hier nog om beschaafde uitspraken, kan wel enkele weblogs opnoemen waar men moedwillig mensen probeert te beschadigen.

Er zijn in deze thread wel enkele harde en straffe uitspraken terug te vinden, echter ik kan geen smaad, laster, eer- of broodroof ontdekken. Sommige uitspraken zijn wellicht gebaseerd op onwetendheid of onjuiste informatie. De taak aan de ander omdat recht te zetten. Dat is geloof ik wel op perfekte wijze gebeurd

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Dit gelul, ik vind er echt geen beter woord voor, is een schande. En het is een schande dat het toegelaten wordt. Vrijheid van meningsuiting, Baert! Bek dicht, Baert! Iedereen zegt hij wat hij wil, Baert!
Wat voor de een gelul is, dat kan voor de ander niets anders dan de waarheid zijn. Ligt er maar net aan met welke pet en (eigen)geloof je naar bepaalde zaken kijkt. In sommige contreien heeft de holocaust niet bestaan, is Kim Yun Il de beste leider en krijgen zelfmoord-terroristen een heldenstatus.

Daarnaast, mensen in media zijn nu eenmaal het mikpunt van spot, kritiek en ergernis. Nog een geluk dat je niet als Olav Mol of Jack Plooy door het leven gaat Anders gezegd, het hoort bij de functie. Een van de minder fraaie kanten van jullie beroep. Elke BV'er of BN'er krijgt op elke weblog of forum bakken met kritiek te slikken. Terecht of niet, het doet er niet toe. Het publiek willen nu eenmaal zijn gal spuien. Zal wel aan onze volksaard liggen. Als we de tent maar kunnen afbreken. Op complimentjes geven rust een taboe

Het gaat er op De Paddock nog beschaafd aan toe. Echter, we hoeven ook niet roomser dan de Paus te zijn. Iemand die kritiek heeft op Pitstop? Ik nodig u allen van harte uit om de autosport-uitzendingen van SBS6 te bekijken. Dan zal iedereen concluderen dat de hemel in Belgie ligt.

O ja voor de mensen die deze thread van geen toegevoede waarde vinden, onnozel of wat dan ook. Iedereen komt hier vrijwillig, iedereen post vrijwillig en niemand is verplicht om deze thread te lezen. Echter de verhouding replies / views is weer dik in orde. Dan zal er wel behoefte zijn aan kemphaantjes gedrag in threads
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 16-08-2006 at 23:53.
Reply With Quote