View Single Post
Old 17-08-2006, 01:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Ha, de moderator.
Gewoon Mark, titels en functies zeggen me niets

Quote:
De hoeveelheid stront werd groter naarmate het internet groeide en vooral de jeugd een middel vond om ongebreideld te schieten op al wat bewoog.
Tja de jeugd, dat is een maatschappelijk probleem aan het worden. Welke normen en waarden?

Quote:

Uiteraard is er ook een kleine minderheid actief, die met kanonnen en schietgeweren op vinkenslag ligt.
Vinkenslag? Bel me eens als je daar bent. Kunnen we even een pintje pakken op een Maastrichts terras

Quote:
En het zal inderdaad wel bij de functie horen, al zie ik niet in waarom, maar blijkbaar is het gewoon omdat we met onze kop op TV komen.
Simpel, iedereen is geil genoeg om met zijn smoel op TV te komen. Lukt het het niet, nou dan weet ik het wel beter dan die blaaskaak op TV. Zal die gast eens even (uiteraard lekker anoniem) via het net te kakken zetten. Afgunst, jaloezie...........in die trant moet je het zoeken

Quote:
Ook ik heb een familie, ook ik heb leningen lopen, ook ik moet brood op de plank hebben. Maar dat wordt al snel vergeten.
Tja wie niet. Iedereen heeft de bank maandelijks op zijn nek Dat zal die criti-casters een zorg wezen. De meeste mensen kijken niet verder dan hun neus lang is. Laat de neus nou een verdomd kort lichaams-onderdeel zijn
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote