View Single Post
Old 17-08-2006, 23:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Niks van dat is een vrijbrief om je te gedragen als een hufter, administrator of geen administrator.
In jouw beleving wellicht, ik zie de wereld iets anders Maar daarvoor zijn we mensen Ben geen pessimist ofzo, gewoon een realist. En ja, de realiteit in de autosport is meestal niet fris te noemen. Toch een van de charmes van deze sport.

Echter als je mij wilt betichten van kwalijke uitspraken is dat voor mij geen probleem. Wel dat je je dan verlaagt tot mijn gewraakte nivo in jou ogen dan. Door mij hufter te noemen ben je uiteindelijk geen haar beter dan mij. Kijk, zoiets gewoon vrolijk met modder gooien.

Bramzel & Mark, de hufters van Poldercounty
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.