View Single Post
Old 18-08-2006, 00:10
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by JorritVD
Als ik wil kan ik zelfs nu al Spyker bellen om te zeggen dat ik het geld heb om een team te starten. Maar dan krijg ik het geld van iemand (rijdt is de DSC met een BMW in de SS klasse) die ik nog niet zo lang ken en dan heb ik geen zekerhijd voor op de langere termijn, en dat wil ik juist. want zo als er al is gezegd dat je ervaring nodig hebt, en dat komt in de jaren en dan heb je de kans om op het podium te staan en dan het liefst aan het eind van het jaar bij de Fia bijeenkomst de kampioenschaal te krijgen. Die man heeft het geld omdat hij veel bedrijven financieel ervooruit heeft geholpen.
Ik heb ook een contact in Australië. Hij is bezig met een paar sponsors daar en ook een paar teams die in de Australien GT kampioenschap rijden.
Zelf ga ik zoizo eerst niet rijden. Dat omdat ik nog maar 16 jaar ben en nog maar 2,5 jaar kart ervaring heb met een 125cc nationaal (schakel).
Als het team er is, zal het waarschijnlijk op iemands anders naam komen te staan tot dat ik 18 ben(leerplicht e.d.).

p.s: de uitspraken vallen wel mee. Ik ben wel wat gewend

nee dat kan jij allemaal niet. Jij bent niet handelingsbekwaam. Volgens de wet mag jij zelfs geen brommer kopen zonder de toestemming van je ouders.

Last edited by Raceboy; 18-08-2006 at 00:13.