Quote:
Originally Posted by Juvann
De dag dat Schumacher een evenwaardige opponent heeft binnen zijn eigen team kan je gaan vergelijken. Maar dat is iets wat hij niet wil.
Je kan, naar mijn bescheiden mening, iemand moeilijk een groot kampioen noemen als die niet wil strijden tegen anderen met hetzelfde materiaal (en ondersteuning!). Iemand die zichzelf de beste vindt die heeft er geen probleem mee dat iemand anders met dezelfde middelen mag strijden, Schumacher wel ...
En de titels die Schumacher gehaald heeft zijn volgens mij ook deels omdat, na het verdwijnen van Senna, de concurrentie voor Schumacher niet bepaald sterk was. (Hakkinen,Damon Hill, ...)
|
Hier vertel je wel een ongelofelijke paradox he.
Enerzijds zeg je dat de concurrentie niet bepaald sterk was (Hakkinen, Damon Hill, Villeneuve, ...). Op Hakkinen na ga ik daar zelfs mee akkoord ...
Anderzijds moet je er volgens jou iemand evenwaardig naast Schumacher zitten als teamgenoot. Wel als mensen als de categorie Hakkinen volgens jou al te zwak is als concurrentie ... Wie dan van die generatie kwam er dan wel in aanmerking als evenwaardige teamgenoot ?
Overigens stel je eventjes het volgende scenario voor ... Schumacher en Hakkinnen in 1998 en 1999 samen bij McLaren in hetzelfde team .... We hadden boeiende kampioenschappen gezien dan ...
Pas sinds 2004 zijn er in mijn ogen 2 piloten die min of meer klaar zijn om een evenwaardige teammaat te kunnen worden van Schumacher bij Ferrari (Raikonnen en Alonso). Ferrari heeft sinds 2004 tot vandaag nooit de noodzaak gehad om een van deze 2 onder een duur contract te gaan wegkopen bij McLaren of Renault.
Overigens is deze situatie niet echt vreemd he ...
Is Fisichella de evenknie van Alonso ? In mijn ogen niet
Was Montoya de evenknie van Raikonnen ? In mijn ogen niet
Was Coulthard de evenknie van Hakkinen ? In mijn ogen niet
------------------------
Bij mijn weten rijden Massa en Schumacher toch al een heel seizoen met dezelfde wagen ....
Afgezien van enkele gevallen (nog maar 1 chassis van een nieuwe wagen beschikbaar) hebben Barrichello en Schumacher ook altijd met dezelfde wagen gereden ...
Krijgen we grote complottheorieën te horen waar de teamgenoten van Schumacher altijd 20 PK minder krijgen ofzo