Quote:
Originally Posted by JorritVD
Wat maakt dat uit? de MC12 heeft ook Pirelli's en winnen ermee. Okeej de Astons zijn ontwikkeld met Michelins en de MC12's met de Pirellis. Maar als fabrieksteam moet je kunnen verwahten dat ze constant op het podium moeen kunnen zijn.
|
Banden maken zoveel uit!! Kijk maar naar PSI die van Dunlop naar Michelin switchte dit weekend in Paul Ricard! En AM is nu éénmaal sneller op Michelin, zelfde geldt voor Corvette... Fabrieksteam of niet...
Quote:
waarom zouden ze met de GT2-R doorgaan als ze er niet mee kunnen winnen en de helft van de races moeten overslaan.
Weet iemand eigenlijks of die 997 GT2-R al weer eens is gerepareerd na die crash van Menten.
|
Ik verwijs je graag door naar het persbericht op de site van
www.rsracing.be. Daar vind je meer info...
Quote:
ik weet dat er geen bron bij is, maar dan hebben we teminste wat over te praten.
|
Je neemt best bijv. info over van een site (kijk naar eerste bericht van Viper over 2de C6R van PSI), vermeld er een bron bij en dan kunnen we erover praten. Want om eerlijk te zijn word ik een beetje moe van dat duimzuigerij.
Bovendien is het nu véél te vroeg om met insinuaties aan te komen voor alle GT1 teams naar volgend jaar toe...round 5 is nog maar achter de rug.
Nog iets...de zaken die Integra hierboven aangeeft (over Luc Alphand Vette), zijn in het verleden reeds aangeven in Paddock threads (met bronvermelding).