Quote:
Originally Posted by JorritVD
bron? waar haal jij die onzin vandaan.  Zolang er niks wordt bevestigd kan GLPK altijd nog met een 2de C6-R komen
Wat maakt dat uit? de MC12 heeft ook Pirelli's en winnen ermee. Okeej de Astons zijn ontwikkeld met Michelins en de MC12's met de Pirellis. Maar als fabrieksteam moet je kunnen verwahten dat ze constant op het podium moeen kunnen zijn.
waar heb je dat vandaan dan?
ik weet dat er geen bron bij is, maar dan hebben we teminste wat over te praten.
|
Ik zuig graag alles uit mijn duim, uiteraard, neenee, sorry, iemand is mij al voor geweest.
Jij bent hier de kerel die onzin verkoopt, naar mij moet je niet kijken.
Uiteraard kunnen de Vitaphone MC12's winnen op Pirelli, god weet hoeveel geld daarin gepompt wordt door Vitaphone. De piloten van BMS behoren tot de betere piloten in FIA GT, aan de auto's ligt het niet, want BMS is semi-fabrieksteam in FIA GT. Houd dus aub op met zulke onzin te verkopen.
Over die Maserati, dat is al langer bekend dat die normaal tegen 2007 van hun nieuw model een GT zouden maken.
GLPK heeft zelf al gezegd dat een 2e C6R momenteel moeilijk zou zijn.
Dan kan je net zo goed op de markt wat gaan lullen, als je toch maar praat om te praten. Nu geef je tenminste toe dat je dikwijls onzin uitkraamt.
"Maar als fabrieksteam moet je kunnen verwahten dat ze constant op het podium moeen kunnen zijn." Sorry, maar met zulk behaard Nederlands zullen ze je bij Spyker moeilijk gaan begrijpen.