View Single Post
Old 22-08-2006, 21:18
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by marcel
wat er idioot aan is, weet ik niet. moest iedereen die op zijn 16de droomde van een eigen team in de autosport een idioot zijn die die droom nooit waar zou maken, de autosport zou er mooi uitzien.

het zal niet voor volgend jaar zijn, en zeker niet meteen internationaal beginnen, maar het moet mogelijk zijn
Ik ben ook 16! Laat ons toch dromen en je weet maar nooit... Je begint met BSC of BEC en zo kan je groeien. Maar ik zou nooit beginnen met een Viper GT3. Te weinig ervaring om met dergelijk materiaal direct ten strijde te trekken. Mij lijkt het het best om met een BMW E36/46 of een Porsche 993 te beginnen. Hierdoor zal je veel bijleren. Dit doe je dan bijvoorbeeld voor 2 seizoenen en dan maak je de overstap naar de MVD-belcar. En als je weet hoeveel jaren GLPK (ik weet niet precies hoeveel maar het zijn minstens 6) er dan heeft over gedaan om een volledig seizoen FIA-GT te rijden dan denk ik dat je idd wat aan het dagdromen bent Jorrid VD. Maar ik wens u alvast veel succes toe (maar begin best nooit met die Viper!!!).