Dat gezever met Mol en Midland sleept al maanden aan. Is daar al enige vordering geboekt? Lijkt me niet, ookal beweert hij dat ze in het weekend de deal met Midland zullen bekendmaken. En zoals in dat ene artikel van grandprix.com gezegd wordt: "oppassen met geruchten uit Nederland". Dat moeten we al jaren doen. Ga voor de lol eens even een artikeltje schrijven met de titel: "Verstappen vervangt Schumacher bij Toyota" en driekwart Nederland gaat het nog geloven als je er bijschrijft dat "de deal zo goed als rond is" en "ze het in Italië gaan bevestigen". Waar rook is is vuur... in dit geval een Cosworth-motor die de geest geeft.
Alles eraan doen om Albers in de F1 te houden. Maar wat heb je aan een piloot die zijn hele carrière bij een paar slechte F1-team zit rond te toeren? Als Albers dat verkiest boven de mogelijkheid om in de DTM races te winnen en kampioen te worden, moet ie maar zo doorgaan. Het Spyker F1-team (als het al zal bestaan) zal een dure grap en een dikke flop worden, net als Midland.
Misschien zou ik zoals Bob McKenzie moeten doen: als Spyker F1 er komt en het langer dan 2 jaar in de F1 kan uithouden ga ik in mijn adamskostuum een toertje Zolder lopen...
|