Quote:
Originally Posted by JorritVD
Eigenaar? eigenaars, Paul Kumpen en Toine Hezemans.
Hezemans is snel, maar ik denk dat Anthony snelst is van het trio. Longin is een beetje langzamer, maar is denk ik het constants
|
Bij mijn weten zijn de Corvette's toch echt eigendom van nonkel Tonnie hoor. De deal is voor zover ik weet dat Toine de wagens levert en Kumpen het team om ze te runnen.
Verder is Hezemans over het algemeen toch echt sneller als Kumpen, dit is iets wat ik bij de FIAGT races wel gezien heb. Niks ten nadele van Kumpen hoor, Kumpen is iemand die zeker goed kan rijden, en ik moet zeggen dat hij de afgelopen tijd als enduranceracer gegroeid lijkt te zijn. Hij komt op mij nu professioneler en rustiger over, toen ze nog met de Carsport Viper en de Force One Viper reden vond ik hem vaak nog te wild, te onbehouwen. Dat doet hij nu veel beter. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Bert Longin, waar hij eerder nog wel eens de beperkende factor was kan hij Kumpen en Hezemans steeds beter volgen, hij wordt steeds sneller en gaat steeds beter rijden. Aan het begin van het seizoen was ik bang dat Longin binnen het team de snelheid naar beneden zou halen, maar hij heeft me het tegendeel bewezen