Quote:
Originally Posted by redje
Dat ze ne schitterende start had misschien? 6 plaatsen winnen op 3-4 bochten tijd. Haar misremmen leidde wel tot een gigantische fout (uitschakelen van ne ploegmaat) en dat voor de ogen van papa Jacky.
|
Dit weekend live aanwezig geweest in Zandvoort en kan niet echt oordelen waarom Vanina ietwat minder prestaties laat zien dan we van haar gewend zijn. Qua lijnen en met het mooie voetje op het gas gaan kon ik niet veel verschil ontdekken met de rest. Tja konden we de data maar eens bekijken
Het zag er niet anders uit dan een een krabbelende Hakkinen bijvoorbeeld. DTM? Veel ervaring hebben van de Duitse stijl, je prettig voelen in een silhouettewagen en een sprint-instelling lijken me de ingredienten voor een succesvolle DTM-carriere.
Ickx heeft meermaals laten zien wat ze wel kan en wat niet. Sprints? Sorry, niet voor deze dame bestemd. Endurance? Kom maar op, dat kan ze. Liefts in de regen. Kan me nog verdomd goed een Mini herinneren tijdens het Belcar New Race Festival 2004. Op een bepaald ogenblik zelfs 8ste of 9de algemeen met een TB-wagen!!
DTM 2006 met de krabbers van Midland? Mwoah, geen gelukkige keuze......echter, wat maakt het uit. Dit is een leerjaar voor Audi, Mediadienst en Ickx. Vanaf 2007 gaan we de vruchten plukken