View Single Post
Old 11-09-2006, 22:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Fonne
Of de betrokken rijdster terug naar de les sturen . Wie zet nu zijn wagen OP het circuit stil . Dat is vragen om problemen. Dat is hetzelfde als ik met mijn wagen pech krijg op de snelweg en laat hem op snelweg staan ipv op de pechstrook. Zeg niet te gauw tis weer een vrouw ! Maar het was er weer een.
Jij maakt vriendinnen

Er zijn wel meerder oorzaken voor deze crash te vinden Welke de juiste is? Waarschijnlijk een combinatie van.

1) Welke malloot van de PRC group heeft beslist voor dit format? Dat is vragen om problemen. Reeds opgemerkt door enkele Paddockers die op zaterdag aanwezig waren.

Quote:
Het antwoord: de ELF BRL vulde de Roadster Cup aan, en niet andersom. De Belgen kampten met te weinig deelnemers voor een volwaardige race en losten dit op door tijdelijk met het BRL-geweld samen te werken

http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=3874
2) Welke coureur zet nu zijn wagen stil op het circuit? Altijd van de ideale lijn afsturen! Zijn overigens niet alleen vrouwen hoor. Kan me nog ene Fred Bouvy herinneren tijdens het New Race Festival 2005

3) Kan me heel goed voorstellen dat die Schryvers in ziij BRL-V6 geen vlaggen heeft gezien op post 17 / Ickx-chicane. Met drie man in een treintje? Nr. 3 ziet niks behalve de achterkant van nr. 2 Is de vraag, heeft Schryvers ter hoogte van post 16 / Rindt chicane een voorwaarschuwing gehad?

Wat betreft rode vlag? Dat was niet meer dan wenselijk geweest. Kan tenminste iedereen op zijn gemak zijn werk doen. Ik vind het het rechtuit ongepast om op dergelijke momenten een safety-car in te zetten. Gewoon stil leggen! Als koersdirectie laat je dan weinig respect uitschijnen naar de gekwetste persoon.

Volstrekt logisch overigens waarom er geen code rood was. We waren nu om 18.15 uur klaar met de dag. Een code rood had om zijn minst 20 tot 30 minuten extra gekost. Gevolg hiervan was dat men de kroonjuweel van de dag, in de ogen van de PRC Group / RACB, had moeten inkorten vanwege het time-slot van 18.30 uur. Kan natuurlijk niet niet in de ogen van bepaalde personen die de functie van dikke nek vervullen

O ja wat vinden de klanten van de BRL-V6 hiervan (lees teams, coureurs en promoter)?

Quote:
Deze klapper was de oorzaak van een safety car-procedure die maar liefst zes ronden duurde. Achteraf vroegen vele rijders zich af waarom er geen code rood was gegeven.

http://www.autosport.nl/actueel/news...3877&rubriek=5

Die vraag lijkt me niet meer dan logisch. De heren van de BRL-V6 hebben nu een wedstrijd gehad die eigenlijk niet mag meetellen voor het kampioenschap. We spreken hier toch over de koningsklasse van Nederland (althans volgens bepaalde personen en sites ) E.e.a. als gevolg van een mislukt concept van de PRC group
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote