Quote:
Originally Posted by Integra
Mark, Mark, Mark toch, wat ik mij afvraag: heb je niks beters te doen dan van die nutteloze fouten op te sporen en te melden? 
|
Nutteloos?
Ik weet het nog niet zo, hoor Integra.
Op bepaalde autosportsites wordt er enorm veel prietpraat verkocht.
Door het overaanbod op het internet kan je soms door de bomen het bos niet meer zien; waardoor de roddels, leugens en halve waarheden die op die sites verspreid worden zeer gemakkelijk een eigen leven gaan leiden en door sommigen als waar worden aanvaard.
Racexpress.nl is het beste voorbeeld van zo een amateursite die volstaat met klinkklare onzin. Ergerlijk is wel dat die kerels van zichzelf denken dat ze op een ernstige professionele manier met autosportjournalistiek bezig zijn.
Ik vind het best leuk dat er dan ook iemand is zoals Mark die zich de moeite doet om al die sites eens onder de loupe te nemen en ons op de blunders van die jongetjes te wijzen.
De laatste interventies van Mark mogen dan misschien wel een beetje op muggenzifterij lijken, maar anderzijds begrijp ik zijn aanvallen op racexpress.nl wel. Als je jezelf toch wil profileren als ernstige journalisten, begin dan in de eerste plaats met je taalgebruik te zuiveren, Algemeen Nederlands te schrijven en de juiste woordkeuzes te maken. Iets wat ze op die site helemaal niet begrepen hebben.