Quote:
Originally Posted by Loeten
Bedankt aan iedereen trouwens voor jullie meningen, ik wardeer ze heel erg.
|
Hmmm, hier dan eentje die je misschien minder gaat waarderen, maar niettemin mag je ze niet zien als kritiek of neerbuigend, het is gewoon mijn vizie op de dingen. Ik vind het bouwen van fantasiemodellen puur tijdverlies en een beetje oneerbiedig tov de prachtige racewagen-liveries die er bestaan. Als ik ooit alle modellen zal gebouwd hebben die er in werkelijkheid bestaan hebben (wat sowieso een utopie is natuurlijk) zou ik kunnen overwegen om ook eens een fantasiemodel te bouwen. Nooit dus. Bij mij zit de helft van de fun van het bouwen in het opzoekingswerk naar referentiemateriaal, de geschiedenis van het model, het verhaal erachter, enz... Verder is het net iets te gemakkelijk om een fantasiemodel te bouwen omdat je je altijd kan verschuilen achter smoesjes als er iets niet in de haak is of indruist tegen de regels : het is immers een fantasiemodel!
Maar dat betekent niet dat ik de thread niet volg en de modelbouwkunde pur sang niet kan appreciëren hoor. Ik ben gewoon tegen al dat gefantaseer (let wel : dit is nog enigszins realistisch, bij het zien van die fast and furious brol krijg ik het helemaal!)
Enfin, dit om maar te zeggen dat ik vol ongeduld zit te wachten op enige vooruitgang in je BMW M1-thread en je Citroën-thread

No hard feelings!!