Quote:
Originally Posted by Sennake
No hard feelings!!
|
Absoluut niet Sennake ! Integendeel zelfs, want ook ik kies eigenlijk graag voor bestaande modellen. Maar waarom dan deze? Wel, ik voel ook wel wat voor minder gekende rallywagens en uitvoeringen. En deze is nu toch niet echt een fantasie model zoals die vele getunde wagens. Maar dat zeg je zelf ook al (oef hihi) Ik heb hier al heel wat opzoekingswerk achter de rug. Want het moet voor mij ook een wagen zijn die eventueel echt zou kunnen deelnemen of deelgenomen hebben. Ik probeer me ook zoveel mogelijk te baseren op bestaande wagens (zie de vele foto's). Natuurlijk heb ik een bepaalde vrijheid zoals sponsors en kleuren en zo. Maar toch mag dit niet leiden tot "het is maar een fantasiewagen".
Op de terugweg van de RS Reningelst was ik trouwens nog hardop (ik zat toch alleen) aan het denken over wie nu in godsnaam de chauffeur en copiloot moesten worden, welke nummerplaten, enzoverder... Net omdat het niet teveel fantasie mag gaan worden.
De Trabant was bvb ook een fantasiewagen, maar dan gebaseerd op een echte ook weer na heel wat opzoekingswerk. Die leunde zelfs nog wat meer aan bij het bestaande origineel.
En ik ga jouw respons nu niet als negatief beoordelen hoor. Niet iedereen kan dezelfde mening hebben. Maar over één ding delen we alvast dezelfde gedachte: die volledig fantasierijke wagens zijn echt mijn ding niet. Er moet realiteit achter zitten. Liefst met wat geschiedenis en zo... Dus ook ik haal heel wat plezier in het opzoeken naar passende uitvoeringen en zo... Ik heb bvb heel lang getwijfeld om toch die van Bastiaens te bouwen. Maar wegens het gebrek aan goeie foto's...
Deze Civic mag je eigenlijk zien als die van de foto waarop de wagen "vliegt" maar dan met een nieuwe livery. Owja, das een Engelse wagen

Dus verschuil ik me hier dan achter "het is maar een fantasiewagen"?? Neej hoor, kan nog steeds de Engelse versie bouwen, want dat dashboard zit er ook bij...
Sennake, ge brengt mij verdikke op gedachten...
Zometeen een foto-update, grtzzz