Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Ben wel blij, na al dat werk eindelijk die overwinning voor Race Alliance.
Maar gaat hen dit ook lukken met de extra ballast's die ze nu zullen meekrijgen...?
|
IDD, een beloning voor het harde werken. En dat voor een kompleet nieuw team.
Ze stonden al met 30 kg ballast in Mugello, het zal wel moeilijk worden met 70 kg op de Hungaroring.
-------------------------------------
Quote:
Originally Posted by Neo-242
De C6R is toch niet zo'n succesverhaal in het FIA GT. Ik vraag me af waaraan dat ligt...
|
Niet? Ben je Paul Ricard vergeten? 1 en 2. Het is gewoon dat GLPK niet veel geluk heeft.
Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
Wilt u zeggen dat GLPK Carsport en de piloten niet goed genoeg zijn voor deze wagen.
OK, Corvette Racing en GLPK Carsport is niet hetzelfde. Maar toch heeft GLPK Carsport op deze twee jaar FIA GT toch al veel moois laten zien met de Corvette C5-R en C6-R of vergis ik mij hierin?
Mvg...
|
IDD, maar het geluk moet nog efkes komen.
----------------------------------------------------
Quote:
Originally Posted by Bramzel
Kijkend naar de resultaten van GLPK en PSI, en die vergelijkend met die van de Corvettes in de USA kan ik niet anders concluderen dat beide teams nog wel wat extra snelheid kunnen vinden. Ik denk niet zozeer de piloten, maar wel de afstelling van de wagen.
|
Bij GLPK en PSI zijn bijde een probleem bij de coureurs.
Bij GLPK is Longin denk ik de langzaamste van het stel.
Bij PSI in de LMS is denk ik Kuismannen de zwakke schakel.
Maar vooral de kennis is er nog niet van de Vettes
Het zal me niks verbazen dat de Corvettes volgen jaar gaan domineren in de Fia GT.