Quote:
Originally Posted by Mark
Een PSI C6R op de openbare weg in Nederland?
Die kans is zeer zeker aanwezig  .
|
De C6R hebben we helaas niet gezien op de openbare weg. Gezien de kalender-wijziging van de LMS was het risico voor PSI simpelweg te groot om de C6R op de openbare weg (lees: evenementen terrein

)te laten rijden. De wagen stond overigens wel tussen de rest van de wagens in het museum.
Wat betreft die demo door het centrum van Kerkrade. We hadden gehoopt op een mooie publieke belangstelling, echter de publieke opkomst ovetrof onze stoutste verwachtingen. Rijen dik stond men langs het tijdelijke parcours, ondanks een voetbal-kraker van formaat op 5 km afstand
Quote:
Kevin na afloop: "Fantastisch !! Het is geweldig hoeveel mensen er langs de weg staan en genieten van deze demo. Ik denk dat Limburg kennis heeft gemaakt met autosport in de breedste zin van het woord. Heerlijk om eens door Kerkrade te knallen in een echte racewagen. Gevaarlijk was het niet, op plaatsen waar het erg druk was werd de snelheid aangepast, maar er waren ook stukken bij waar ik het beest in de AD Porsche even los kon laten . Volgend jaar weer? Graag, ik ben erbij ! Als coureur is het geweldig om in je eigen streek eens te laten zien wat Belcar en wie Kevin Leest is"
press Kevin Leest
|
Video van de demo is hier te bekijken:
http://www.tvl.nl/site/load.php?page=38&item=1987 (wie herkent de paddockers in de eerste 5 seconden van het filmpje?

)
Enkele foto's:
Foto's:
www.motorsportsmediaservice.com /
www.race-event.com